Klacht Medion: Erg teleurgesteld in Medion!!!

Klachtnummer
# 159853
Gebruiker
Veenendaal
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vanaf Januari al bezig om een oplossing te krijgen over mijn laptop.
Deze had voor de 2e x de harde schijf kapot, meerdere keren contact gehad met meneer van Medion waarnaar ik uiteindelijk een nieuwe laptop zou krijgen.
Tijdens dit contact zijn er dingen misgelopen waardoor mijn vertrouwen in Medion totaal weg is gevaagd heb ervoor gekozen om mijn geld terug te krijgen, op 29 februari zijn mijn gegevens verstuurd naar de accountant van Medion en binnen 2 weken zou het geld op mijn rekening staan.....ZOU ja....want tot nog toe niks ontvangen!!!

Tot op het hoogtepunt teleurgesteld in Medion!!!

De oplossing

MIJN GELD ZO SNEL MOGELIJK TERUG!!!!

2 reacties

  1. Auteur
    Medion
    Datum
    Geachte mevrouw van Gent,

    Uw creditatie is bij ons afgehandeld en door gestuurd naar onze boekhouding.
    Zij zullen uw geld zo snel mogelijk naar u overmaken

    Met vriendelijke groet

    Medion Webcare
  2. Auteur
    Veenendaal
    Datum
    Ja er word gezegd binnen 2 weken en inmiddels zijn die 2 weken voorbij!!! Dus waar blijft het geld??

Ook een klacht indienen over Medion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen