Klacht Medion: MEDION AKOYA PC P5381 F staat eveneens te pronken op de waardeloze website van Medion

Klachtnummer
# 51611
Gebruiker
Waardeloze Web Winkel Medion
Datum
1 reactie

Details

De klacht

MEDION AKOYA PC P5381 F
Staat aanbevolen door Medion op hun website. Vervolgens ga je naar de service button en jawel wederom geen service. Geen handleidingen en downloads verkrijgbaar. Op naar de volgende reclame van deze waardeloze webwinkel. Hoe is het mogelijk dat dit zo maar kan.

De oplossing

Geen onzin verkopen, maar goede service verlenen. Je richten op de klant zoals het hoort in plaats van je zakken te vullen!

1 reactie

  1. Auteur
    Medion
    Datum
    Klant was helaas niet aanwezig. Wij bellen u later vandaag terugMet vriendelijke groet Medion Webcare

Ook een klacht indienen over Medion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen