Klacht Medion.com: Medion Laptop transportschade

W. van den Brand

Ik heb een laptop opgestuurd (eind july 2012) (schadevrij) op verzoek van Medion (garantie). Nu krijg ik een melding dat de laptop beschadigd is, en dat ik even ca 300 euro wil overmaken voor reparatie of dat ik maar even een nieuwe laptop wil kopen. Ik ben 100% van overtuigt dat de cover onbeschadigd is verstuurd. Het mainboard wordt wel vervangen voor garantie. Het product was goed verpakt dit is ook bevestigd door Medion. Maar desondanks en vele mailtje willen ze geen oplossing bieden. Hierbij gebruiken ze de macht van hun woord tegen de mijne. Ik blijf doorgaan totdat ik mijn recht heb gehaald.

Op de eerste plaats zou ik graag de laptop gerepareerd willen hebben waarvoor ik hem heb opgestuurd. Tevens ben ik van overtuigt dat de laptop schadevrij en goed verpakt is opgestuurd. Gezien het stukje niet is gevonden zou het kunnen zijn dat de laptop uit iemand zijn handen is gevallen. (stukje wat kapot is zit precies op een (val)hoekje).
Ik wil niet meer of minder dan een netjes gerepareerde laptop.

Medion
    Beste klant, Met ingang van vandaag zijn wij actief op Klachtenkompas.Wij hebben gezien dat u in het verleden problemen heeft gehad met uw apparaat. Dit betreuren wij uiteraard ten zeerste.
    Aangezien uw klacht al geruime tijd geleden hier geplaatst is gaan wij ervan uit dat dit op dit moment niet meer aan de orde is. Mocht dit niet het geval zijn, dan willen wij u vragen contact op te nemen met ons service centrum, zodat wij u alsnog een passende oplossing kunnen bieden.Met vriendelijke groet, Medion Webcare Team
    W. van den Brand
    Hoe kunt u na 2 jaar nog reageren op een klacht waarvan u zelf niet weet of het is opgelost.Met vriendelijke groet,
    Wilco

Ook een klacht indienen over Medion.com?