Klacht Medion: Medion wekkerradio werkt niet meer, duurtijd omruil of herstellen duurt lang

Klachtnummer
# 428287
Gebruiker
kurt1964
Datum
1 reactie

Details

De klacht

op 02/03/2020 melding geweest dat mijn klokradio steeds van uur wijzigde zonder eraan te komen. Men zou een flyer opsturen om deze terug te zenden naar Medeon, maar drie dagen nadien nog steeds niks ontvangen. Terug contact opgenomen met Medion service op woensdag 04/03 en daar kreeg ik te horen dat het nog 48 uur zou duren voor ze deze flyer gingen opsturen. Voor mij hoeft dit niet meer. Een toestel van 20 €uro, en dan zo een heisa om terug te zenden, dan terug wachten 14 dagen voor het terug komt.. Is één maand zonder wekker? Mediontoestellen is zeker GEEN aanrader om te kopen en dat zal ik dan ook promoten .

De oplossing

een nieuwe wekkerradio opsturen in plaats van die onnodige energie te steken in een toestel van 20 euro.

1 reactie

  1. Auteur
    Medion
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Middels dit bericht kunnen wij u het volgende meedelen. Graag ontvangen we uw klantnummer / bestelnummer daar we op uw adres gegevens geen informatie terug kunnen vinden.

    Met vriendelijke groet,
    Medion Webcare Team

Ook een klacht indienen over Medion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen