Opgelost door Medion: niet gerepareerd

Cocinero

Gebruik al jaren Medion producten zonder noemenswaardige klachten. Maar nu na een computercrash had ik met de service site van Medion te maken, een complete ramp, aanvankelijk kon ik de computer middels een voucher kosteloos opsturen en kreeg na 3 weken de computer terug maar daar was niets aan gedaan, dus na een telefoontje waar ik te horen kreeg ja jammer maar dat gebeurd vaker, kon ik hem weer opsturen en na 3 weken kreeg ik hem weer terug. De reparatie betrof een nieuw moederbord en een nieuwe harde schijf, een klusje dat door de eerste de beste scholier in een paar uur is gepiept. Een gesprek naar de servicebalie kost 1 € per gesprek + de kosten naar een 0900 nummer zodat ik uiteindelijk ± 18 € aan telefoonkosten kwijt was, en op mijn verzoek om de oude schijf, desnoods tegen betaling, mee terug te sturen kreeg ik te horen, daar beginnen we niet aan. Dus denk goed na eer je bij Aldi in de verleiding komt een Medion PC te kopen.

Waarom is het niet mogelijk de oude harde schijf mee terug te sturen?

Medion
    Geachte heer Baldé,

Zoals besproken zullen wij u klacht verder oppakken

Medion webcare
    Cocinero
    Ben door Medion gebeld en er is een goede uitleg gegeven hoe de gang van zaken is gegaan, miscommunicatie en het niet voorradig zijn van onderdelen. De hoge telefoonkosten worden nog ondergezocht en eventueel terug betaald.

Cocinero

Ook een klacht indienen over Medion?