Klacht Medion: Niet het goede gerepareerd

An

Mijn klacht gaat over een reparatie bij medion. Wanneer ik oortjes in mijn laptop plug, heb ik alleen geluid van het linkeroortje. Dit is getest met meerdere oortjes van meerdere merken. Ik ben naar mediamarkt gegaan met deze klacht, waarna mijn laptop is opgestuurd naar medion. Na bijna 4 weken kreeg ik mijn laptop pas terug en is er een nieuwe accu in mijn laptop gedaan (terwijl de klacht hier niks mee te maken had), maar de echte klacht is alsnog niet verholpen. Ik krijg nog altijd geen geluid uit het rechteroortje. Erg fijn als Medion voortaan even test of de klacht verholpen is alvorens het product terug te sturen...

Ik wil dat het probleem opgelost is zodat ik via beide oortjes geluid krijg zoals het hoort te zijn. Ik heb alleen in verband met school geen tijd om mijn laptop weer voor 4 weken op te sturen, dus daar wil ik graag een oplossing voor in de vorm van een nieuwe of leen-laptop of iets dergelijks. Als er niks aan te doen valt wil ik mijn aankoopbedrag terug om een nieuwe laptop te kopen.

Medion
    Geachte heer/ mevrouw.

Wat wij kunnen doen is een nieuwe order aanmaken zodat wij dit na kunnen kijken.
    Reparatie zal dan kosteloos plaats vinden
    An
    Ik heb mijn laptop opgestuurd naar Lenovo en door een medewerker daar een order laten maken.