Opgelost door Medion: Oplaadpunt Tablet 7" E7322 MD98784 A-NL titan

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 122131
Gebruiker
Mevr. Lassen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Reparatienummer 0398873549
Deze tablet op 30-5-2015 gekocht voor 79,95.
Na korte tijd al problemen met opladen. Op 25-6-2015 contact gehad met Medion en de tablet naar hun opgestuurd.
Na korte tijd kregen we een email terug met daarin het bericht dat het buiten de garantie valt. Geforceerd of foutief gebruik van de stekker. We hebben alleen de oplader van Medion gebruikt, en altijd de stekker op de normale manier erin gestoken. Ik neem dus telefonisch contact op met de klantenservice, waar ik à 70 eurocent per minuut, ruim 10 minuten in de wacht wordt gehouden. Nadat ik eindelijk iemand aan de lijn had, kreeg ik heel bot gemeld, dat ik zeer zeker de stekker hardhandig verkeerd om erin gedrukt had.
Ik mag m laten reparen voor 94,36 of voor 29 euro terug laten sturen.
Dit is geen service en de garantie stelt helemaal niks voor waarbij ik nooit kan aantonen dat ik het apparaat juist heb gebruikt..

De oplossing

Ik wens kosteloze reparatie omdat het mankement zich in de garantieperiode heeft geopenbaard.

3 reacties

  1. Auteur
    Medion
    Datum
    De prijsopgave is onder coulance komen te vervallen
  2. Auteur
    Mevr. Lassen
    Datum
    Ik heb foto's gezien van de staat waarin de usb poort nu is, en dat is echt niet normaal. Het lijkt net of er iemand in de poort aan het prutsen is geweest met een stuk gereedschap ofzo. Deze tablet was pas 3,5 weken oud toen ik het probleem meldde. Waarom garantie claimen te geven als vervolgens een probleem niet opgelost word? Als we de tablet nou al geruime tijd in gebruik hadden.......
  3. Auteur
    Mevr. Lassen
    Datum
    Het is naar tevredenheid opgelost, bedankt Medion!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mevr. Lassen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Medion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen