Opgelost door Medion: Oplader, voor tablet, niet te leveren.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 136791
Gebruiker
Poeltje
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Betreft tablet MD 99000
Het is bekend dat MEDION de oplader niet na kan/wil leveren.
Zelf ,per e-mail,ook navraag gedaan en het antwoord luidde dat de oplader niet
is te leveren,men adviseerde nog om met de helpdesk te bellen a 70 ct p.m.(10 euro dus)
maar waarom bellen om hetzelfde antwoord te krijgen.
Ik vind het een slechte zaak dat MEDION er van uit gaat dat je je tablet,nog geen 4 j oud voor 399 euro, moet weggooien omdat er een draadbreuk in het kabeltje van de oplader zit.

De oplossing

Levering van de oplader,ook voor anderen want op Marktplaats (incidenteel)wordt er meer geboden voor de,gebruikte,oplader dan de prijs die Medion hanteerde (35 e)

3 reacties

  1. Auteur
    Medion
    Datum
    Geachte heer Hooiveld,

    Zoals besproken stuur ik u een voucher om dit verder af te handelen

    met vriendelijke groet,

    Medion Webcare
  2. Auteur
    Poeltje
    Datum
    Zoals uit het antwoord van Medion blijkt krijg ik een voucher toegestuurd en kan daarmee mijn,buiten de garantie vallend,tablet omruilen voor een nieuwe.
    Dat is een fantastische service.
  3. Auteur
    Poeltje
    Datum
    IK heb de voucher om mijn tablet terug te sturen ontvangen en ga er, uiteraard,van uit dat ik ook ,het toegezegde,nieuwe tablet ontvang en beschouw de klacht als afgehandeld.
    Over de snelle manier van afhandelen en de, door MEDION, geboden oplossing ben ik ZEER tevreden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Poeltje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Medion?