Klacht Medion: PC is retour door dpd gestuurd maar krijg mijn geld niet terug want is niet aangekomen.

Gebruiker1535110240

3 december is mijn online gekochte medion pc geleverd op een parcelpoint. Echter de doos was helemaal kapot: ingedeukt en gescheurd. Op advies van het parcelpoint heb ik deze laten staan en Medion gebeld. Die belden terug en gaven aan dat dit prima was en dat de doos zou worden terug gestuurd en de koop ontbonden. Ik zou mijn geld terug krijgen. Ik heb dit bericht nog op mijn voicemail staan. Ik heb vervolgens een andere medion pc gekocht. Echter ik hoorde niets meer van medion. Gebeld. Bleek dat zij wel van het parcelpoint hadden doorgekregen dat de pc inderdaad door vervoerder DPD was opgehaald maar dat hij niet bij medion was aangekomen. Dus er liep een onderzoek. Begin januari maar weer gemaild want hoorde niets. Reactie: er liep nog steeds een onderzoek. Maar in feite zit dit probleem tussen medion en dpd. Niet bij mij. Er is geregistreerd dat ik de doos niet heb en dat hij is verstuurd. Als hij niet aankomt dan is DPD verantwoordelijk, niet ik. Dus herhaaldelijk gemaild en gevraagd om het klachten formulier. Kreeg niets. Echter, 13 januari kreeg ik een mail dat de doos terecht was en ik het geld zou terug krijgen. vervolgens hoor ik niets meer. Dus maar weer gemaild. Nu werd weer gezegd dat het onderzoek nog gaande was en ze niet weten waar het pakket is gebleven. terwijl ze dus 13 januari mailden dat het pakket terecht was. Gelukkig heb ik alle mails en voicemail nog maar ben er klaar mee. ik heb gebeld maar ze hebben geen klachtenformulier dus dan maar deze website. Hopelijk krijg ik snel mijn geld terug gestort. Dit is een probleem tussen DPD en Medion. Ik heb de pc niet eens in handen gehad.

Ik heb diverse bewijzen (voicemail en mails en info van parcelpoint) dat de pc niet door mij is aangeraakt en dat deze retour is gestuurd door DPD. Dat hij niet is aangekomen bij Medion is niet mijn fout/ probleem. Ik wil mijn geld dus nu echt eindelijk terug. Dit speelt al sinds 3 dec 2019.

Medion
    Geachte,

Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken vandaag. Helaas is dit niet gelukt. Wij hebben u een e-mail gestuurd. Wanneer u nog vragen heeft kunt u op de e-mail reageren.

Medion Webcare Team

Gebruiker1535110240
IK heb wederom een mail gekregen dat ze nog niet weten wanneer ik het geld retour krijg. Terwijl medion mij op 13 januari mailde dat de pc terecht was en het geld zou worden terug geboekt kreeg ik vervolgens weer een mail dat ze niet weten waar de pc is en nu, n.a.v. deze klacht een mail waarin staat: Tot op heden is uw product niet bij ons retour geboekt, wij zullen navraag gaan doen aan de logistieke afdeling. Zodra er meer bekend is zullen wij u opnieuw informeren. Dus weer uitstel. M.a.w: op 13 januari is het product retour en nu ineens niet meer. Ik word aan het lijntje gehouden maar snap niet waarom. Ik heb de pc niet eens ontvangen en dit staat geregistreerd.

Ook een klacht indienen over Medion?