Klacht Medion: Secundaire batterij van laptop stuk.

Lukeownz

Recentelijk kwam ik erachter dat de secundaire batterij in mijn Medion Akoya S4214 MD99055 stuk is. Hij laadt niet meer op en wordt ook niet als energiebron gebruikt.
Als ik de AC adapter in mijn laptop heb, staat er ook bij de secundaire batterij: Plugged in, Not charging.
De laptop valt dus ook uit zodra de primaire batterij leeg is.
Ik heb software matig alle oplossingen geprobeerd, namelijk de drivers van beide batterijen herinstalleren. Maar het blijkt niet te helpen.
Nou heb ik mijn laptop over 2 dagen alweer nodig voor mijn studie, en is het dus geen optie om mijn laptop op te sturen naar Medion.
Mijn laptop is een jaar oud, en valt dus nog onder de garantie van 3 jaar. De batterij daarentegen heeft maar een garantie van een half jaar, en heeft dus geen nut om op te sturen.

Medion
    Klant zojuist gebeld. Klant heeft reeds een nieuwe accu ontvangen. Hiermee is het euvel helaas niet verholpen. Klant kan het NB ter reparatie opsturen.Met vriendelijke groet,
    Medion Webcare

Ook een klacht indienen over Medion?