Klacht Medion: SIM kaart geblokkeert

Klachtnummer
# 50669
Gebruiker
J. Geusen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had voor 2 of 3 jaar een sim kart gekocht, nu pas aangemeld en meteen geblokkeerd. Geen netwerkverbinding te krijgen. De klacht aan MEDION gestuurd. Het antwoord was: Bedankt voor uw reactie met de gevraagde gegevens.
Uit onze gegevens blijkt dat uw sim kaart en mobiele nummer inmiddels zijn vervallen. De reden hiervoor is dat er minimaal 12 maanden niet is opgewaardeerd. Tevens heeft er in de 3 maanden daaropvolgend ook geen opwaardering plaatsgevonden.
Wij adviseren u om een nieuwe sim kaart aan te schaffen. U ontvangt hierbij een ander mobiel nummer. Houdt u er echter rekening mee dat u hiermee wel minimaal eens per 12 maanden een opwaardering uitvoert.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Stefan van der Blij
MEDION Mobile

De oplossing

Kaart weer activeren of een nieuwe kaart sturen

1 reactie

  1. Auteur
    Medion
    Datum
    Zoals besproken zal ik uw klacht doorsturen naar de verantwoordelijke mensen.
    Zij zullen dit verder voor u afhandelenMet vriendelijke groet Medion webcare

Ook een klacht indienen over Medion?