Opgelost door Medion.com: tablet 7 inch

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 99382
Gebruiker
MichaelS
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Onze tablet 7 inch had last van een uitgelubberde oplaadpunt.
Hierdoor is de connector uiteindelijk afgebroken.
Opgestuurd naar Medion.
Antwoord van Medion is het is uw eigen schuld u heeft een verkeerde stekker gebruikt.
Hetgeen verrassend is omdat wij alleen de oplader van Medion hebben gebruikt.
Nu vele malen gecorrespondeerd te hebben met Medion mag ik ofwel 30 euro onderzoekkosten betalen of 99 euro voor een nieuwe welke in de winkel voor 75 Euro ligt.
Ik noem het oplichterij van de eerste klasse.
Ook na verweer van mijn kant blijft Medion bij hun standpunt en ben ik zeer onbeschoft behandeld.

De oplossing

Ik zou graag wensen dat het gemaakt word zonder kosten daar het een productiefout is welke nu op de gebruiker word afgewenteld.

5 reacties

  1. Auteur
    Medion
    Datum
    Goede middag, Helaas kunnen we u telefonisch niet bereiken.
    Als u contact met ons opneemt dan kunt worden doorverbonden met de afdeling CIT, zodat we deze case kunnen bespreken Met vriendelijke groet,
    Medion Webcare
  2. Auteur
    MichaelS
    Datum
    Mijn telefoonnummer is bekend bij Medion maar zal morgen proberen te bellen ik ben zeer benieuwd naar uw voorstel
  3. Auteur
    MichaelS
    Datum
    vooralsnog de mededeling gekregen dat hij kosteloos gerepareerd word. Ik wacht af maar het stemt mij positief.
    Als de kwestie netjes is afgehandeld zal ik zeker niet schromen omdat ook te melden
  4. Auteur
    MichaelS
    Datum
    Vandaag kosteloos een vervangende tablet gekregen van Medion.
    De zaak is inmiddels heel netjes opgelost naar tevredenheid.
    Hulde voor de medewerker (naam bij mij bekend) van Medion die mij geholpen heeft om deze klacht af te handelen.
  5. Auteur
    MichaelS
    Datum
    Via deze site is de klacht heel netjes opgelost naar tevredenheid.
    Als het gelijk netjes was gedaan dan had het een hoop frustratie gescheeld maar nogmaals uit eindelijk is het zeer correct en netjes opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MichaelS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Medion.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen