Klacht Medion: USB aansluiting Medion Tablet E7322 defect - Medion blijft klacht afwijzen

Leon

Onderstaand mijn laatste email bericht (na veel emailen, bellen en invullen van klachtenformulieren van medion en klacht.nl ) over mijn klacht welke tot heden onbeantwoord is.

"Ik stuur u nieuwe informatie aangaande een door mij geconstateerd verschil tussen de tablets die ik heb aangeschaft en die ik na het defect raken aan u heb toegestuurd en de door u opgestuurde tablet ter vervanging van een van beide tablets.
Na het uitpakken van de vervangende tablet heb ik de usb aansluiting bekeken en constateer een verschil met de aan u opgestuurde tablets. De vervangende tablet laat in tegen stelling tot de door mij aangeschafte en opgestuurde tablets een extra soldering (zie bijgevoegde foto). Dit wijst er op dat er hier sprake is van een ingebrekestelling en ondeugdelijk product van de door mij aangeschafte tablets"

feit 1: beide tablet hadden last van een zwakke usb aansluiting
feit 2: vervangende tablet had een usb aansluiting die gemodificeerd om het uitlubberen te voorkomen
feit 3: de site klacht.nl laat etterlijke klachten zien over de usb/oplaad aansluiting van dit type tablet en het falen binnen korte tijd na ingebruikstelling

3 x FEIT en enige conclusie kan zijn dat Medion hier een ondeugdelijk product levert en dus zorg moet dragen voor een oplossing naar tevredenheid van zijn klanten en niet moet verschuilen achter onoordeelkundig gebruik of iets anders.

Als mijn laatste email bericht:

"Ik verzoek u daarom de door u afgewezen aanvraag opnieuw in behandeling te nemen. Graag verneem ik van uw zo spoedig mogelijk een positief antwoord en zie ik graag een nieuwe tablet tegemoet"

Verder zou ik nu ook de verder gemaakte kosten vergoed willen zien.

Medion is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Medion?