Ik heb 10 weken gewacht op mijn elektrische rolstoel, nu heb ik een tweedehands gekregen. Bij de passing zei de adviseur dat als hij niet in het magazijn is krijg ik een nieuwe. Als ze mij serieus genomen zouden hebben, hadden ze gelijk gezocht en dan een nieuwe besteld. Ik ben ook nooit opde hoogte gehouden, ik heb altijd zelf gebeld samen met de ergotherapeut. Nu heb een niet aangepaste rolstoel, dus geen maatwerk.
Gewenste oplossing
Nieuwe rolstoel die wel aangepast is aan mij, ook duidelijke excuses.
Geboden oplossing
Deze rolstoel is nog steeds niet honderd procent goed. Het zal nooit een fijne op maat hulpmiddel worden. Je kunt een vogel niet in een visselijf maken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
4 reacties
Auteur
Medipoint
Datum
Geachte heer, mevrouw ,
Hiermee bevestig ik de ontvangst van uw klachtmelding. Uw klacht wordt op dit moment door ons onderzocht. Ik zal ervoor zorgdragen dat er op zo kort mogelijke termijn contact met u wordt opgenomen in verband met de verdere afwikkeling ervan.
Het klachtenreglement is te vinden via de link: https://www.medipoint.nl/wp-content/uploads/2017/06/Algemene-Klachtenregeling-2017-online.pdf
Ik vertrouw erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Medipoint
Auteur
Medipoint
Datum
Privé
Privé bericht
Deze reactie is verborgen
Auteur
fremar553
Datum
De rolstoel is inmiddels aangepast, maar hij is nog steeds een lelijk ding. Ik had eerst gedacht een gekleurde te krijgen, maar het is nog steeds dezelfde zwarte 2e handse. Ik had het wel zservice gevonden dat de accenten (kapjes) met een kleurtje aangebracht zouden worden. Misschien went het ooit.
Auteur
Medipoint
Datum
Privé
Privé bericht
Dit is onze laatste reactie
Deze reactie is verborgen
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over Medipoint?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.