Klacht Medipoint: 10 weken op een niet aangepaste ro”stoel

fremar553

Ik heb 10 weken gewacht op mijn elektrische rolstoel, nu heb ik een tweedehands gekregen. Bij de passing zei de adviseur dat als hij niet in het magazijn is krijg ik een nieuwe. Als ze mij serieus genomen zouden hebben, hadden ze gelijk gezocht en dan een nieuwe besteld. Ik ben ook nooit opde hoogte gehouden, ik heb altijd zelf gebeld samen met de ergotherapeut. Nu heb een niet aangepaste rolstoel, dus geen maatwerk.

Nieuwe rolstoel die wel aangepast is aan mij, ook duidelijke excuses.
Deze rolstoel is nog steeds niet honderd procent goed. Het zal nooit een fijne op maat hulpmiddel worden. Je kunt een vogel niet in een visselijf maken.

Geachte heer, mevrouw ,

Hiermee bevestig ik de ontvangst van uw klachtmelding. Uw klacht wordt op dit moment door ons onderzocht.
    Ik zal ervoor zorgdragen dat er op zo kort mogelijke termijn contact met u wordt opgenomen in verband met de verdere afwikkeling ervan.

Het klachtenreglement is te vinden via de link:

Ik vertrouw erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    fremar553
    De rolstoel is inmiddels aangepast, maar hij is nog steeds een lelijk ding. Ik had eerst gedacht een gekleurde te krijgen, maar het is nog steeds dezelfde zwarte 2e handse. Ik had het wel zservice gevonden dat de accenten (kapjes) met een kleurtje aangebracht zouden worden. Misschien went het ooit.
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Medipoint?