Klacht Medipoint: 10 weken op een niet aangepaste ro”stoel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 330540
Gebruiker
fremar553
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik heb 10 weken gewacht op mijn elektrische rolstoel, nu heb ik een tweedehands gekregen. Bij de passing zei de adviseur dat als hij niet in het magazijn is krijg ik een nieuwe. Als ze mij serieus genomen zouden hebben, hadden ze gelijk gezocht en dan een nieuwe besteld. Ik ben ook nooit opde hoogte gehouden, ik heb altijd zelf gebeld samen met de ergotherapeut. Nu heb een niet aangepaste rolstoel, dus geen maatwerk.

Gewenste oplossing

Nieuwe rolstoel die wel aangepast is aan mij, ook duidelijke excuses.
Geboden oplossing
Deze rolstoel is nog steeds niet honderd procent goed. Het zal nooit een fijne op maat hulpmiddel worden. Je kunt een vogel niet in een visselijf maken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Medipoint
    Datum
    Geachte heer, mevrouw ,

    Hiermee bevestig ik de ontvangst van uw klachtmelding. Uw klacht wordt op dit moment door ons onderzocht.
    Ik zal ervoor zorgdragen dat er op zo kort mogelijke termijn contact met u wordt opgenomen in verband met de verdere afwikkeling ervan.

    Het klachtenreglement is te vinden via de link:
    https://www.medipoint.nl/wp-content/uploads/2017/06/Algemene-Klachtenregeling-2017-online.pdf

    Ik vertrouw erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.


    Met vriendelijke groet,

    Medipoint
  2. Auteur
    Medipoint
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    fremar553
    Datum
    De rolstoel is inmiddels aangepast, maar hij is nog steeds een lelijk ding. Ik had eerst gedacht een gekleurde te krijgen, maar het is nog steeds dezelfde zwarte 2e handse. Ik had het wel zservice gevonden dat de accenten (kapjes) met een kleurtje aangebracht zouden worden. Misschien went het ooit.
  4. Auteur
    Medipoint
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Medipoint?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen