Opgelost door Medipoint: Absurde hoge huurprijs t.o. van geleverd product.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 282602
Gebruiker
Mario12345
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn ouders hadden een drempelhulp in leen bruikleen via Medipoint. Dit werd in 1st instantie gedeclareerd bij zorgverzekeraar, en die hielden op dit te vergoeden. Nu moeten mijn ouders 6,- per week betalen voor een drempelhulp van kunststof 20x75x2 cm.Dit zou 312,- op jaar basis zijn >_<. Wordt door Medipoint zelf te koop aangeboden voor 49,-. De basis verzekering dekt dus de 1e 6 maanden, daarna moet klant betalen of WMO. Dit soort zaken is toch absurd en te gek voor woorden, begrijp dat o.a. door dit soort zaken de premies zo hoog zijn.

De oplossing

Medipoint (en andere verstrekkers), buiten het feit dat de hoogte van de huur niet in contract staat met product, bestaat er ook nog een mogelijkheid om de mensen dit te laten kopen, ipv stilzwijgend door te laten lopen en hoge huur te rekenen.

2 reacties

  1. Auteur
    Medipoint
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Blokker,

    Hiermee bevestig ik de ontvangst van uw klachtmelding. Uw klacht wordt op dit moment door ons onderzocht.
    Ik zal ervoor zorgdragen dat er op zo kort mogelijke termijn contact met u wordt opgenomen in verband met de verdere afwikkeling ervan.

    Met vriendelijke groet,
    Medipoint
  2. Auteur
    Medipoint
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Blokker,

    Nadat wij u hebben gesproken omtrent uw klacht, is er meer duidelijkheid geschept. Daarbij zijn we tot een overeenstemming gekomen voor wat betreft de factuur.

    Met vriendelijke groet,
    Medipoint

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mario12345
Datum
Uiteindelijke oplossing
Netjes terug gebeld door Medipoint en e.e.a. door hun uitgelegd. Coulance aanbod gedaan door hun waarmee beide partijen tevreden zijn.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Medipoint?