Klacht Medipoint: Geen response

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 520934
Gebruiker
Dwarkasing
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Om het bed van mijn overleden broer te laten ophalen heb ik vragen beantwoord op de automatische beantwoorder. Een nabestaandenhelpdesk is er niet en je kunt niet kiezen om iemand te spreken. Geen reactie.
Een formulier ingevuld en duidelijk aangegeven dat het om een overlijden gaat. Gen reactie.
Een mail gestuurd naar de klantenservice. Geen reactie. Maar op de gewenst dag stond iemand voor een dichte deur van het huis van mijn broer. Kaartje dat ze me zijn misgelopen bij het bezorgen van mijn bestelde spullen. Ophalen (na overlijden) is blijkbaar geen service die ze bieden.
Ik kwam er zelf achter dat als je Medipoint belt, je keuze 5 moet intoetsen. Als ze je telefoonnummer herkennen dan hoor je op welk tijdstip ze komen. Ik keek er niet van op dat ze mijn nummer niet herkenden. Met zoeken op postcode kreeg ik wel het tijdsblok door.
Ook van deze afspraak geen mail, sms, Whatsapp of ook maar enige response. Hoe moet hulpbehoevenden en ouderen met zo'n bedrijf omgaan? Veel sterkte!

De oplossing

Als Medipoint haar dienstverlening verbeterd zodat huidige en toekomstige klanten beter worden geholpen. Voor mij heeft het geen waarde meer.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dwarkasing
Datum
Uiteindelijke oplossing
De link naar de klachtenreglement werkt niet. De verwijzing op de site naar klachten of complimenten werkt niet. Misschien dat het mailadres wel werkt. De klantenservice beantwoordt mijn mail niet. In aanvulling op mijn klacht. De ophaaldienst is vandaag in de ochtend geweest terwijl de telefonische melding aangeeft dat ze tussen 13:30-15:30 zouden komen. Ook de nieuwe spoedafspraak vandaag is niet nagekomen. Wacht nu 'geduldig' af of de nieuwe afspraak kan worden nagekomen. Tip: Als je belt, toets keuze 1, ongeacht je vraag. Na enige tijd wachten spreek je een medewerker die je echt probeert te helpen, ook als je iets wil retourneren.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Medipoint?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen