Klacht Medipoint: Klachten worden niet serieus genomen. Langlopend issue wordt maar niet opgelost.

Gebruiker1588777120

We blijven maar facturen krijgen voor gebruik hulpmiddelen terwijl ik duidelijk en heel vaak heb aangegeven dat ze de rekening opnieuw kunnen indienen bij de ziektekostenverzekering. Dit willen ze niet doen! Mijn schoonmoeder is 92 jaar en ernstig ziek maar geen enkel begrip hiervoor. Gevraagd of een manager/verantwoordelijke mij kan terug bellen voor een oplossing maar ondanks de toezegging wordt ik niet teruggebeld. Zeer klantonvriendelijk terwijl ze grof geld verdienen. Ze maakt gebruik van meerdere hulpmiddelen die wel in rekening worden gebracht bij Zilveren kruis (zorgverzekering) Help

Rekening van de huur drempels indienen bij de zorgverzekering Zilveren Kruis want de verlenging is goedgekeurd.
Vriendelijk communiceren met de klant.

8274AH 124
    1-2-1930
    Gebruiker1588777120
    Wij zijn al maanden bezig met Medipoint dus dat is de reden dat ik een laatste poging via klachtenkompas mijn klacht indien. Ik ga alleen akkoord met de gewenste oplossing. Mijn schoonmoeder is ernstig ziek en verzorgen haar 24/7, dit kunnen we er niet bij hebben…
    Gebruiker1588777120
    Schandalig dat er wederom niet naar de klant wordt geluisterd door een standaard reactie te sturen. Wij hebben meerdere malen contact met jullie gehad en aangegeven dat de ziektekostenverzekering een verlenging heeft toegekend en dat Medipoint net als voorheen de rekening kan indienen bij het Zilveren Kruis. Opgelost toch? Maar blijkbaar willen jullie dit niet of zijn niet in staat dit binnen uw organisatie te regelen. Daarom hebben wij deze klacht gemeld bij Klachtenkompas. Wij hebben meerdere malen de moeite genomen om hierover een klacht in te dienen waar helemaal geen reactie op komt. Ook terugbelverzoeken worden niet opgevolgd. Uw klachtenafdeling en afd facturering functioneert onvoldoende en is erg onvriendelijk waardoor ernstig zieke mensen de dupe worden. Wij zijn overigens een hele goede klant, er wordt veel geld verdiend over de rug van kwetsbare zieke mensen die helaas de hulpmiddelen nodig hebben.. Ik vraag daarom nogmaals of uw leidinggevende/directie contact met mij op wil nemen en/of via Klachtenkompas om een oplossingsgerichte reactie te geven.
    Deze reactie is verborgen

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Medipoint?