Opgelost door Medipoint: MEDIPOINT PEST KLANT

content Opgelost
JAGER365

MEDIPOINT PEST KLANT
We hebben steunstokken gehuurd bij Medipoint, een bedrag van 12 euro. Dat bedrag is half juni betaald, ovv debiteurennr en factuurnr. Medipoint kan deze betaling niet terugvinden en beweert dat het niet is betaald. Medipoint debiteurenafdeling doet verder geen enkele moeite om de betaling te achterhalen, ook niet nadat wij een scan van de afschrijving hadden toe gezonden. Medipoint heeft nu de 12 euro verhoogd met de incassokosten van 40 euro en schakelt een incassoburo in om de (uiteindelijk 12 euro hoe zielig!) 'binnen te halen'. Wat is dit voor een absurde organisatie die het blijkbaar leuk vindt om de klant te treiteren?

Nogal logisch: deze factuur is betaald dus de hele 'case' die de debiteurenafdeling van Medipoint tot gigantische proporties heeft opgeblazen dient vervallen te worden. Verder raden we Medipoint aan om de desbetreffende medewerkers te ontslaan, hier is overduidelijk een 'steekje aan los'.
De bijna 2 mnd geleden toegezonden scan met de afrekening is nu eindelijk gecheckt en de incasso ingetrokken. Hopelijk leiden deze en andere klachten uiteindelijk inderdaad tot leer- en verbeterpunten van met name de debiteurenafdeling binnen Medipoint.

Geachte heer, mevrouw ,

Hiermee bevestig ik de ontvangst van uw klachtmelding. Uw klacht wordt op dit moment door ons onderzocht.
    Ik zal ervoor zorgdragen dat er op zo kort mogelijke termijn contact met u wordt opgenomen in verband met de verdere afwikkeling ervan.

Het klachtenreglement is te vinden via de link:

Ik vertrouw erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Medipoint?