Opgelost door Medipoint: Medipoint stelt het bezorgen van mijn hoog-laag bed onnodig uit om op een ritje extra te bezuinigen.

A. Ayoubi

IK ben een persoon met zware handicap en een fors gewicht (230 kg). Ik mijn hoog-laag bed al een maand kapot en Medipoint verkoopt me iedere keer, dat ik op het bed moet wachten tot, dat ook het bestelde matras er is. Terwijl, dat het kapotte bed onstabiel en onveilig is voor me. Mijn veiligheid lig nu in de handen van de afdeling planning van Medipoint. Ik heb er een paar keren over gebeld, maar ik word niet serieus genomen. Medipoint stelt het bezorgen van mijn hoog-laag bed onnodig uit om op een ritje extra te bezuinigen.

Ik wil graag, dat het bedrijf Medipoint, mijn vraag serieus wordt behandeld en mijn kapotte hulpmiddel (hoog-laag bed), waar ik al een maand zit te wachten, zo snel mogelijk wordt vervangen en dat ik een nieuw bed krijg en geen tweede hands, want mijn zorgverzekering betaalt voor een nieuwe!

Medipoint is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

A. Ayoubi
IK werd door een manager van de desbetreffende afdeling gebeld. Ze bood excuses aan en ze heeft met spoed de benodigde zorg geleverd.

Ook een klacht indienen over Medipoint?