Opgelost door Medipoint: Medipoint stelt het bezorgen van mijn hoog-laag bed onnodig uit om op een ritje extra te bezuinigen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 572935
Gebruiker
A. Ayoubi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

IK ben een persoon met zware handicap en een fors gewicht (230 kg). Ik mijn hoog-laag bed al een maand kapot en Medipoint verkoopt me iedere keer, dat ik op het bed moet wachten tot, dat ook het bestelde matras er is. Terwijl, dat het kapotte bed onstabiel en onveilig is voor me. Mijn veiligheid lig nu in de handen van de afdeling planning van Medipoint. Ik heb er een paar keren over gebeld, maar ik word niet serieus genomen. Medipoint stelt het bezorgen van mijn hoog-laag bed onnodig uit om op een ritje extra te bezuinigen.

De oplossing

Ik wil graag, dat het bedrijf Medipoint, mijn vraag serieus wordt behandeld en mijn kapotte hulpmiddel (hoog-laag bed), waar ik al een maand zit te wachten, zo snel mogelijk wordt vervangen en dat ik een nieuw bed krijg en geen tweede hands, want mijn zorgverzekering betaalt voor een nieuwe!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Medipoint is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Ayoubi
Datum
Uiteindelijke oplossing
IK werd door een manager van de desbetreffende afdeling gebeld. Ze bood excuses aan en ze heeft met spoed de benodigde zorg geleverd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Medipoint?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen