Klacht Medipoint: Moedeloos

LJ

Ik had vandaag een afspraak met de monteur voor mijn wil van mijn rolstoel. Hij zou alleen de spaken verwisselen. Wat denken je waar je de wil mee afhaald 'indrukknopje' is stuk. Moet weer iets besteld worden en weer afspraak gemaakt worden. Ik bel de klantenservice ik leg hem uit wat de monteur heeft gedaan. Word er mij gezegt dat ik de monteur zwart maak terwijl ik niet eens zei dat hij dat willekeurig heeft gedaan. Maar dat ik hier wel mee zit. Want ik woon in een flat en als mijn rolstoel mee genomen word naar de bus dat moet ik altijd regelen iemand die me rolstoel dan weer trug brengt naar boven zo dat iemand de deur open doet. Klantenservice heeft hier schijt aan. Sorry maar dan moet je dit werk niet doen als je geen inlevingsvermogen hebt en geen rekening houd met de beperking en vermogen van de mens.

Klantenservice hoort meer respect te hebben naar mensen en meer leven vermogen tonen. Vooral naar mensen die afhankelijk zijn van jullie werk.

Geachte mevrouw Janová,

Hiermee bevestig ik de ontvangst van uw klachtmelding. Uw klacht wordt op dit moment door ons onderzocht.

Ik zal ervoor zorgdragen dat er op zo kort mogelijke termijn contact met u wordt opgenomen in verband met de verdere afwikkeling ervan.

Het klachtenreglement is te vinden via de link:

Ik vertrouw erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.

Klachtenbeheer

E klachten@medipoint.nl
    W www.medipoint.nl
    F www.facebook.com/medipointnl
    Geachte mevrouw Janová,

Het klachtenreglement is te vinden via de link:

Ik vertrouw erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.

Klachtenbeheer

E klachten@medipoint.nl
    W www.medipoint.nl
    F www.facebook.com/medipointnl

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Medipoint?