Klacht Medipoint: Moedeloos

Klachtnummer
# 576091
Gebruiker
LJ
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik had vandaag een afspraak met de monteur voor mijn wil van mijn rolstoel. Hij zou alleen de spaken verwisselen. Wat denken je waar je de wil mee afhaald 'indrukknopje' is stuk. Moet weer iets besteld worden en weer afspraak gemaakt worden. Ik bel de klantenservice ik leg hem uit wat de monteur heeft gedaan. Word er mij gezegt dat ik de monteur zwart maak terwijl ik niet eens zei dat hij dat willekeurig heeft gedaan. Maar dat ik hier wel mee zit. Want ik woon in een flat en als mijn rolstoel mee genomen word naar de bus dat moet ik altijd regelen iemand die me rolstoel dan weer trug brengt naar boven zo dat iemand de deur open doet. Klantenservice heeft hier schijt aan. Sorry maar dan moet je dit werk niet doen als je geen inlevingsvermogen hebt en geen rekening houd met de beperking en vermogen van de mens.

De oplossing

Klantenservice hoort meer respect te hebben naar mensen en meer leven vermogen tonen. Vooral naar mensen die afhankelijk zijn van jullie werk.

2 reacties

  1. Auteur
    Medipoint
    Datum
    Geachte mevrouw Janová,



    Hiermee bevestig ik de ontvangst van uw klachtmelding. Uw klacht wordt op dit moment door ons onderzocht.

    Ik zal ervoor zorgdragen dat er op zo kort mogelijke termijn contact met u wordt opgenomen in verband met de verdere afwikkeling ervan.



    Het klachtenreglement is te vinden via de link:

    https://www.medipoint.nl/service/klantenservice/klacht-of-compliment



    Ik vertrouw erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.



    Met vriendelijke groet,


    Klachtenbeheer
    Medipoint

    E klachten@medipoint.nl
    W www.medipoint.nl
    F www.facebook.com/medipointnl
  2. Auteur
    Medipoint
    Datum
    Geachte mevrouw Janová,



    Hiermee bevestig ik de ontvangst van uw klachtmelding. Uw klacht wordt op dit moment door ons onderzocht.

    Ik zal ervoor zorgdragen dat er op zo kort mogelijke termijn contact met u wordt opgenomen in verband met de verdere afwikkeling ervan.



    Het klachtenreglement is te vinden via de link:

    https://www.medipoint.nl/service/klantenservice/klacht-of-compliment



    Ik vertrouw erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.



    Met vriendelijke groet,


    Klachtenbeheer
    Medipoint

    E klachten@medipoint.nl
    W www.medipoint.nl
    F www.facebook.com/medipointnl

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Medipoint?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen