Opgelost door Medipoint: NIET NORMAAL VAN HET KASTJE NAAR DE MUUR GESTUURD

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 529663
Gebruiker
boschenellie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Klacht over mijn rolstoel, uren nogmaals uren gewacht op een antwoord, dan was het de monteur zal u zo spoedig terugbellen, dan weer 3x het verhaal weer verteld maar dan kreeg ik als antwoord, waar ging het over..weer verteld en ...wij zullen u gelijk terug bellen. Ik heb totaal 4 uur gewacht maar helaas geen antwoord. De een schuift het op een ander, altijd te druk enz enz Morgen maar weer proberen, schande

De oplossing

Dat medipoint begrijpt dat er werkelijk klachten zijn, en niet afschuiven

1 reactie

  1. Auteur
    boschenellie
    Datum
    Gelukkig schijnt er nu een oplossing te komen, vraag is ..waarom als ik bel steeds maar weer afschuiven naar een monteur die ook niet terugbelt , maar we wachten maar weer af, Hopelijk komt het nu goed. BVD voor de gedane moeite.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
boschenellie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Alsnog maar weer afwachten , wanneer komt de oplossing zoals beloofd.Maar bij deze bedankt voor uw hulp
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Medipoint?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen