Klacht Medipoint: Ronduit zeer zeer slechte dienstverlening

#382568
Dit is het vervolg op bovenstaande klacht.
Vandaag wederom zelf Medipoint gebeld, vanuit het bedrijf zelf heb ik naar aanleiding van de klacht of het ophalen van het hoog-laag bed niets vernomen.
Ik krijg een medewerker aan de lijn en die betreurt wat er gebeurt is en gaat het uitzoeken, mi was haar naam Janine Berger. Zij geeft na lang uitzoeken aan dat ze eea uitzoekt en mij terugbelt. Ik word inderdaad teruggebeld, zij geeft aan dat vanaf 14h het belt opgehaald gaat worden, maar zal eerder 15h worden, maar ik zal door de planning gebeld gaan worden. Ik geef aan dat ik niet weer uren ga wachten. Inmiddels is het 1515h, ik ga weer bellen en een andere collega geeft aan dat het ongebruikelijk is dat de planning zelf belt. Hij zoekt ook eea uit. Hij komt terug dat de planning er tussen 1530-16h zal zijn. Even later word ik door de planning gebeld dat men nu pas vertrekt uit Huizen en dat men ongeveer 16h zal arriveren. Inmiddels wacht ik weer 2h. Ik en de hele familie word er dol van, het is al een hele trieste situatie en dan moet je hier ook nog achterna. En vanuit Medipoint nav de klacht geen enkele reactie.
Waar kan ik mijn uren wachten als claim indienen? Hoe komt men ons tegemoet, geen reactie???

Zoals eerder omschreven. Ten eerste zorgdragen dat het bed retour gaat.
En dan zou ik adviseren om alle processen door te lichten, mee te gaan met de nieuwe technologie, mensen trainen in klant en servicegerichtheid enz.
Teveel om op te noemen eigenlijk.

toe#10
    Inmiddels is het 15 augustus, de reden dat Medipoint niet adequaat reageert is dat men kampt met een onderbezetting door vakantieperiode en langdurige ziekte.
    Deze redenen leren mij alleen maar dat processen en procedures niet juist ingericht zijn, de klanten zijn hier dus de dupe van.
    Het is eigenlijk dezelfde reactie die ik al eerder van Medipoint gehad heb. Ik moet maar begrip hebben voor de situatie. Gezien de reactie is dit nu ook het geval, ik moet maar begrip hebben. Klantgerichtheid en servicegerichtheid staat bij dit bedrijf op een heel laag pitje.
    20 augustus, geen reactie

Ook een klacht indienen over Medipoint?