Opgelost door Medipoint: Waardeloze service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 601796
Gebruiker
cath
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Scootmobiel mobiel loopt accu leeg en is inmiddels ongeveer slooprijp. 3 jaar klachten slecht of niet uitgevoerde reparaties .eeuwige wachttijden . Nu dus mijn klacht bij WMO ingediend ,want Medipoint neemt mijn handicap duidelijk niet serieus

Gewenste oplossing

Geen onzin praatjes als dag wachten en meer van die onzin .mijn scootmobiel heb ik dagelijks meerdere keren nodig oom om mijn honden uitlaten en boodschappen doen . Dus gewoon een gelijkwaardige vervanging en de oude of geheel reviseren of een zelfde nieuwe leveren
Geboden oplossing
Scootmobiel is goed nagekeken. En totall-loss door slijtage is het oordeel. Dus nu nog een leen een nieuwe max is in overleg met mij besteld nog ongeveer een week wachten en dan komt die een week op proef , bevalt hij goed mag hij blijven zo niet. Word er gekeken naar een betere oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Medipoint
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Medipoint?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen