Klacht Medipoint: zo spoedig mogelijk iemand die mij stoel komt afstellen

snelrennen

Woensdag een sta op stoel thuis geleverd gekregen en sinds dinsdag ,woensdag donderdagen vrijdag gebeld voor het afstellen van de stoel , iedere keer word beloofd dat ik terug gebeld zou worden maar tot op heden geen telefoontje of iemand gezien ook geen afspraakmail gehad . Vanaf maandag maar weer gewoon bellen kost mij geld voor het bellen en mensen ermee lastig te vallen omdat de juiste collega{s} niet meewerken erg collegiaal en ontzettend irritant voor mij .
M.M. Beuk

zo spoedig mogelijk iemand die mij stoel komt afstellen

Geachte mevrouw Beuk,

Hiermee bevestig ik de ontvangst van uw klachtmelding. Uw klacht wordt op dit moment door ons onderzocht.
    Ik zal ervoor zorgdragen dat er op zo kort mogelijke termijn contact met u wordt opgenomen in verband met de verdere afwikkeling ervan.

Geachte mevrouw Beuk,

Er wordt vandaag contact met u opgenomen omtrent de aanpassingen van de stoel. Hiervoor dient een buitendienst adviseur op huisbezoek te komen.

Geachte mevrouw Beuk,

Er is vandaag contact met u geweest om een adviseur in te plannen, tijdens deze afspraak zal de stoel worden ingesteld.

Medipoint

Ook een klacht indienen over Medipoint?