Klacht Mediq Apotheek: Afzetterij tarief van het begeleidingsgesprek die ik heb nooit gevraagd

CP2016

Ik heb 2 rekening gekregen van mijn zorgverzekering over de medicijnen. Het staat op 2 facturen dat ik moet 2x betalen voor het begeleidingsgesprek die kost 2x 12,53 euro. De kost van medicijnen zelf is 2,63 euro en 6,23. is Het is ongelofelijk omdat de kost van het begeleidingsgesprek duurder dan medicijnen zelf. Ik heb nooit gevraagd voor het begeleidingsgesprek toen ik heb de medicijnen opgehaald omdat het staat op etiket of label in de verpakkingen die ik kan zelf lezen. Het is afzetterij. gewoon lekker verdienen van geld aftroggelen van de mensen.
Ik heb al klacht ingediend maar Apotheker gezegd dat regel van NZA maar ik denk is bulshit wantIk heb ook dezelfde ervaring van andere apotheek maar hun rekent 6 euro ipv 12,53 euro in rekening gebracht. Dus ik ben niet verbaasd als Apotheker zo snel rijk worden van het tarief van het begeleidingsgesprek die niet nodig is dus gewoon gepikt inkomen van iemand ander. Dus mensen laat u niet bedonderen door Mediq Apotheek Merel!!!

Deze kosten moet annuleren

Wij vinden dat Mediq Apotheek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mediq Apotheek?