Klacht Mediq Apotheek: Bedrukking spuit

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 170332
Gebruiker
Johan
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Onlangs hebben wij via onze apotheek het volgende product ontvangen:
- Spuit van Jecton, Syringe, 2-part, 5 ml, REF 9106 voor het toedienen van een suspensie.

Na enkele malen deze spuit te hebben gebruikt en na gebruik te hebben schoongemaakt, was de bedrukking met het aantal milliliters geheel verdwenen en daarmee dus onbruikbaar voor het afmeten van de benodigde hoeveelheid. Dit is bijzonder slecht in het kader van klantvriendelijkheid, kostenoverweging en milieuvriendelijkheid.

Gewenste oplossing

Medeco zou haar bedrukking dusdanig moeten aanpassen zodat de spuit ook voor herhaaldelijk gebruik geschikt is.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mediq Apotheek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Mediq Apotheek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen