Opgelost door Mediq Apotheek: Dit begind voor mij op fraude te lijken.

sad Opgelost
Delmer

Mediq Nederland heeft zo maar even €7,23 ingehouden op 01-01-2017 en mijn laatste bestelling was 02-11-2016 afgeleverd op 04-11-2016
Vervolgens heb ik contact gehad met mijn zorg verzekeraar maar die verwijst mij naar Mediq.
Ik heb inmiddels een keer of 6 gebeld met de klantenservice, daar ging het van het kastje naar de muur.( dit is echt een ontmoedegingsbeleid.)
Eerst werd het naar de de afdeling gestuurd die het ging behandelen vervolgens komt het terug en moet er een leidinggevende naar kijken.
Ik zou terug gebeld worden, dat is gebeurd om mij mede te delen dat het uitgezocht gaat worden op 13-03-2017
En nu doodse stilte, op 20-03-2017 getracht de leiding gevende te spreken te krijgen maar die was er natuurlijk niet.

Zorg dat ik alles wat te veel is gedeclareerd terug gestort gaat worden ook van december.
En wel heel snel ik hoef niet de dupe zijn van uw wan beleid en/of gebrek aan man kracht.

Wij vinden dat Mediq Apotheek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Delmer
Er is een bestelling geleverd in november en dan houd men dit in per maand. Het blijft een klant onvriendelijk en log bedrijf, dit had men ook op dag 1 kunnen vertellen en het blijft onoverzichtelijk.

Ook een klacht indienen over Mediq Apotheek?