Wij vinden dat Mediq Apotheek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Mediq Apotheek: Eerste leverings gesprek
Details
Klacht
Voor de derde keer een eerste gesprek berekend, waarvan ik het nut niet inzie , voor een lotion waarvan ik het oude,haast lege flesje ,inleverde. Een andere zalf voor dezelfde kwaal. Gewone vaseline .Bij de zalf en de vaseline is geen woord gewisseld over behandeling.
Alle keren heb ik over mijn bezwaar met een assistente gesproken . Reactie: wij moeten contrôleren of diverse medicamenten gelijktijdig gebruikt kunnen worden, hetgeen ik begrijp. Verder kunnen we er niets aan doen.
Ik overweeg om mijn automatische betaling bij OHRA in te trekken .
Ongeveer drie jaar geleden werden ook gesprekken berekend (voor bekende medicijnen) omdat ik door een verhuizing een nieuwe apotheek nodig had. Dat heb ik toen maar gelaten, maar het wordt me nu iets te gek.
Gewenste oplossing
Ik zou willen dat er niet zo willekeurig berekend wordt. Er kan toch geïnformeerd worden of iemand op de hoogte is .Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.