Klacht Mediq Apotheek: Lange wachttijden

Klachtnummer
# 165967
Gebruiker
Willem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Om lange wachttijden te voorkomen is bij onze apotheek een busje om de recepten in te doen, waarna je de volgende ochtend naar 11 uur kunt ophalen. Vanochtend ging ik om 09.00 uur na de apotheek om een ander medicijn op te halen en vroeg ook om de anderen medicijnen. Er werd mij gezegd dat deze nog uitgepakt moesten worden en dat ik om 11.00 uur terug moest komen. Mijn idee is als er s'morgens een medewerkster een uur eerder begint en de bestelde medicijnen uitpakt en s'avonds een uur eerder naar huis gaat kunnen de medicijnen vanaf half negen al op gehaald worden in plaats van om 11.00 uur wat lange wachttijden geeft.

Willem Casteelen
w.casteelen@ziggo.nl
0654295099

Gewenste oplossing

Zie bovenstaande

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mediq Apotheek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mediq Apotheek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen