Klacht Mediq Apotheek: Onbeschoft behandeld bij Mediq Surhuisterveen

Diana

Mediq Surhuisterveen is van mening dat ze hun klanten onbeschoft kunnen behandelen, dit omdat ze een monopoly positie hebben hier in de omgeving en ervan uitgaan dat je toch nergens anders terecht kan. Je wordt er uitgescholden en als stront behandeld. Ze houden zich niet aan recepten die uitgegeven zijn en gaan hun eigen gang. Inmiddels overgestapt naar een andere apotheek, één waar nooit Mediq op de gevel komt te staan,.
Gelukkig is het algemeen bekend dat Mediq zijn klanten slecht behandeld en haken andere apothekers hierop in en versturen de medicatie gratis op als het te ver weg is om op te halen. Van deze dienst maak ik nu ook gebruik. Mediq zal aan mij nooit weer een cent verdienen .. en dat zijn nogal wat centen aangezien ik levenslang dure medicatie moet gebruiken.

Klanten met fatsoen en respect behandelen

Wij vinden dat Mediq Apotheek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mediq Apotheek?