Klacht Mediq Apotheek: veel te lange levering van verbandmiddelen, geen voorraad

wia

Van het ziekenhuis een recept gekregen voor surgifix singlefix small. Deze kon ik dinsdag halen voor mijn dochter van 1.5. Deze waren we met spoed nodig. Niet op voorraad. Ik krijg 1 zakje maat m mee, ter overbrugging. Woensdag kon ik maat s halen. Op woensdag kan mijn apotheek het weer niet leveren. Dus mogen we vrijdag terug komen. We krijgen 1 mee van maat L, ter overbrugging. Op vrijdag is het weer niet binnengekomen en worden we naar een andere apotheek gestuurd om het te halen. Hier krijgen we een zak maat L. Veel te groot voor de kleine vingertjes van mijn dochter met ontsteking tot gevolg omdat het verband steeds los laat in het weekend. We moeten naar de eerste hulp. Niet leuk voor een kind van 1.5 terwijl het voorkomen had kunnen worden als het verband niet steeds los liet. Van het ziekenhuis maat S kunnen halen omdat eigen apotheek het nog steeds niet heeft. Nu 2.5 week later is de wond genezen en hebben we uiteindelijk het verband vandaag kunnen ophalen.

Snellere levering van verbandmiddelen.

Wij vinden dat Mediq Apotheek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mediq Apotheek?