Klacht Mediq Apotheek: Verdiscontering van weekenddienst in eindprodukt

E. Nelisse

Na een onfortuinlijke val, contact opgenomen met de HAP die mij door verwees naar de Mediq Apotheek in Middelharnis. Kon pas na drie uur wachten terecht daar men dan toch voor een andere patient aanwezig moest zijn. Kreeg 20 tabletten paracetamol met 20 mg codeine en moest toen € 30,64 CASH afrekenen. Deze prijs is niet middels een normale marktwerking tot stand gekomen en er is hier duidelijk sprake van machtsmisbruik danwel van chantage. Mensen in nood worden gedwongen vooruit en in Cash te betalen alvorens men tot levering over gaat. Van een vrije wilsbeschikking kan er gezien de omstandigheden derhalve geen sprake zijn. Er is hier zeer duidelijk sprake onetisch handelen en van een ernstige vorm van machtsmisbruik. Vanwege het ontbreken van iedere vorm van concurrentie sluit ik een economisch delict zelfs niet uit.

Onderzoek naar misstanden in Pharmaceutisch conglomeraten

Wij vinden dat Mediq Apotheek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mediq Apotheek?