Klacht Mediq Direct Diabetes: Bestelling niet ontvangen, na 2 maanden eindelijk een reactie van Mediq

Klachtnummer
# 575407
Gebruiker
Madh72
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Omdat mijn bestelling niet compleet was, heeft Mediq een nalevering gedaan. PostNL beweert dat het pakket is bezorgd. Echter was ik op dat tijdstip op mijn werk, dat kan ik bewijzen.

Mediq heeft na 2 maanden(!!) en tig reacties vanuit mij eindelijk gereageerd: zij weten van PostNL dat de bezorger hier is geweest. Mediq sluit deze kwestie af en ik krijg mijn bestelling dus niet.

Ik vind dit onacceptabel! Dat PostNL er een potje van maakt is alom bekend en dat Mediq een klant zo laat zitten, is zeer teleurstellend.

Gewenste oplossing

Ik wil graag alsnog de bestelling krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Mediq Direct Diabetes is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mediq Direct Diabetes?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen