Klacht Mediq Direct Diabetes: Geen levering glucose sensoren

Klachtnummer
# 411839
Gebruiker
TDerks
Datum
0 reacties

Details

Klacht

20/12/2019 een pakket ontvangen met de freestyle libre, volgens de pakbon hadden er ook 7 sensoren in moeten zitten maar deze ontbraken. Daarover gebeld met de klantenservice (bijna een vol uur in de wacht!), het zou een administratieve fout zijn geweest en de sensoren zouden 24/12 nageleverd worden. Nu heb ik inderdaad een pakket ontvangen maar de doos is leeg! Op een pakbon na van de levering van 7 sensoren! Weer gebeld (gelukkig meteen geholpen), nu gaan ze het over 3 dagen weer proberen ivm de feestdagen.

Gewenste oplossing

Per koeriersdienst naleveren was een stuk netter geweest wanneer je een levering tot 2x toe verprutst.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Mediq Direct Diabetes is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mediq Direct Diabetes?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen