Klacht Mediq Tefa: Mediq is een zeer slechte onvriendelijke organisatie als het om het cpap apparaat gaat.at

Son1956

Ik ben reeds hele lange tijd bezig een ander cpap apparaat van mediq tefa te krijgen ivm de philips terugroepactie van dit apparaat. Ik krijg iedere keer wanneer ik bel een ander duidelijk verzonnen idioot verhaal te horen. Mediq vergeet dat patiënten praten. Het apparaat gebruik ik sinds 2007. Nu weet ik van verschillende mensen die pas in 2016/2017 het apparaat voor het eerst gingen gebruiken, al maanden terug een vervangen apparaat hebben gekregen.

Naast dit probleem heb ik ook problemen met het ontvangen van de nodige te vervangen materialen/onderdelen zoals filters, slangen maskers e.d. Sinds ik contact heb met mediq heb ik pas in 2021 een vriendelijke hulpvaardige persoon aan de telefoon gehad die mij wees waarop ik recht heb en de essentie van tijdige vervanging van onderdelen.

Van mij krijgt mediq tefa een dikke onvoldoende. Ik zal ook uitkijken naar een andere organisatie

Mediq moet het omstreden philips cpap apparaat van mij direct omruilen.

Wij vinden dat Mediq Tefa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mediq Tefa?