Klacht Medisana Benelux: Medisana reageert niet op mijn klacht

Klachtnummer
# 157902
Gebruiker
anciutca
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 22 februari heb ik een e-mailtje naar info@medisana.nl gestuurd over de niet meer werkende inhalator "USC" die ik op 10.04.2015 heb aangeschaft (dus valt nog onder garantie) . Ik heb terug een e-mailtje gekregen dat ze mijn e-mail hebben ontvangen en dat ze het zo snel mogelijk gaan behandelen. Verder heb ik van Medisana niets meer gehoord.
Ik heb op 27 februari nogmaals een e-mailtje naar Medisana gestuurd met de vraag wanneer ik een reactie van hun kan verwachten, ook geen antwoord op gekregen. Daarna stuurde ik nog een e-mail naaar het Duitse e-mailadres van Medisana (support@medisana.zendesk.com) en ook geen antwoord.

De oplossing

Graag wil ik de reactie van Medisana hierop.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Medisana Benelux is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Medisana Benelux?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen