Klacht Medisana Benelux: Medisana reageert niet op mijn klacht

Klachtnummer
# 157902
Gebruiker
anciutca
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 22 februari heb ik een e-mailtje naar info@medisana.nl gestuurd over de niet meer werkende inhalator "USC" die ik op 10.04.2015 heb aangeschaft (dus valt nog onder garantie) . Ik heb terug een e-mailtje gekregen dat ze mijn e-mail hebben ontvangen en dat ze het zo snel mogelijk gaan behandelen. Verder heb ik van Medisana niets meer gehoord.
Ik heb op 27 februari nogmaals een e-mailtje naar Medisana gestuurd met de vraag wanneer ik een reactie van hun kan verwachten, ook geen antwoord op gekregen. Daarna stuurde ik nog een e-mail naaar het Duitse e-mailadres van Medisana (support@medisana.zendesk.com) en ook geen antwoord.

De oplossing

Graag wil ik de reactie van Medisana hierop.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Medisana Benelux?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen