Klacht Medisana Benelux: Niet werkende weegschaal

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 388824
Gebruiker
Teleurgestelde
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn weegschaal die ik heb gekregen als "kerstpakket" van mijn werk krijg ik nog steeds niet geinstalleerd. De weegschaal geeft wel gewicht aan, daarna krijg ik de foutmielding error 2. Er komt dus geen meting van vet en spieren enz. Juist voor de meting van vet en spieren (enz) wilde ik deze weegschaal hebben. Hij staat nu dus al die tijd ongebruikt te wachten tot hij omgeruild wordt voor een weegschaal die het wel doet.

Mijn eerste mail heb ik in februari 2019 gestuurd, daar heb ik antwoord op gekregen. De oplossing werkt e niet. Ik denk dus dat ik een defecte weegschaal had gekregen.

Na mijn laatste mail van 3 juni 2019 heb ik geen antwoord meer gekregen. Ik heb nog meerdere (5) mails gestuurd. Maar steeds geen antwoord meer.

Nu is mijn geduld op. Ik wil graag mijn geld terug. Ik heb het vertrouwen in dit bedrijf verloren. Ik koop liever een soortgelijke weegschaal bij een bedrijf die service biedt.

Ik hoop snel iets te horen en ik hoop uiteraard het geld terug te krijgen op korte termijn.

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Medisana Benelux is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Teleurgestelde
    Datum
    Medisana, ik hoop op een reactie.
  2. Auteur
    Teleurgestelde
    Datum
    Medisana, ik hoop op een reactie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Teleurgestelde
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is nooit een reactie geweest.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Medisana Benelux?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen