Klacht Medisana Benelux: Steekvlam

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 451882
Gebruiker
poesdropje
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb reuma warmte doet mij goed,dus dacht doe lekker even deken aan,deken drie jaar oud knal vuurwerk steekvkam levens gevaarlijk .bed uit stekker er uit,mijn vorige deken zelfde merk scht jaar gehad,deed het nog maar veiligheidshalve vervangen,
Ben mij rot geschrokken!

De oplossing

Met een oplossing komen !

3 reacties

  1. Auteur
    Medisana
    Datum
    Geachte heer / mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht.

    Oh dat zal wel schrikken zijn geweest! Wat vervelend dat dit gebeurd is!

    Ik wil u direct een nieuwe warmte onderdeken sturen, als u mij kunt voorzien van uw naam, adres en woonplaats?

    Houdt er svp ook rekening mee dat de deken niet gebruikt mag worden op een versteld bed of op een andere manier in een geknikte of gevouwen toestand. Dat is namelijk de meest voorkomende oorzaak van het in werking treden van de zekering (waardoor het lampje niet meer brandt bij inschakelen en de deken niet meer warm wordt).

    Met vriendelijke groet,
    Eleonora, Medisana Benelux
  2. Auteur
    poesdropje
    Datum
    wanneer wordt mijn klacht dan behandeld.
  3. Auteur
    Medisana Benelux
    Datum
    Goedemorgen,

    Ik wil heel graag uw klacht oplossen, want ik vind deze situatie erg vervelend voor u.

    Kunt u op zoek gaan naar een EAN code of een artikelnummer? Een foto van de verpakking is ook een goede oplossing.
    Op die manier weet ik welke onderdeken ik u moet sturen en hoop ik dat de klacht naar behoren is opgelost.

    Alvast bedankt voor een reactie en nog een mooie dag gewenst!

    Met vriendelijke groet,
    Eleonora, Medisana Benelux

Uiteindelijke oplossing

Auteur
poesdropje
Datum
Uiteindelijke oplossing
8 juli 2020: tot op heden is niets opgelost, ondanks de toezegging dat Medisana een nieuwe elektrische deken zal toesturen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Medisana Benelux?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen