Opgelost door Medisana Benelux: zie hier boven.

poesdropje

8 juli 2020: tot op heden is mijn klacht niet gehonoreerd, ondanks de toezegging dat een nieuwe elektrische deken zal worden toegezonden.

sneller afhandeling van mijn klacht
Mijn voorkeur gaat uit naar de warmte onderdeken 61232 HU 674

Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht. Zoals ook de vorige keer al gevraagd zou ik het fijn vinden als u mij het type deken zou kunnen sturen... Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Eleonora, Medisana Benelux
    Op het label van het type deken is: QD(150*80)/1.0m2'SD
    LOT R1508EB38
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Medisana Benelux
    Goedemorgen, bedankt voor uw reactie. Helaas is het type nummer geen bekend nummer bij ons. Zou u ons misschien een foto kunnen bezorgen met alle gegevens die u kunt vinden? :-) Meestal kunt u een EAN code ontdekken die begint met de cijfers 40155886... wellicht helpt dit u? Indien u de verpakking nog hebt, mag u ons ook een foto van de doos sturen! Alvast bedankt en nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Eleonora, Medisana Benelux
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Bedankt voor uw bericht!
    Ik heb de juiste gegevens nu in mijn bezit! Dankjewel daarvoor.
    Het artikel met EAN 4015588602160 is helaas uitverkocht en wordt niet meer bij ons geleverd. Is het goed voor u als wij u een nieuwe warmte onderdeken sturen? U kunt 1 van deze 2 modellen kiezen:
    - art. 61220 HU 662
    - art. 61232 HU 674
    De productbladen kunt u in bijlage terugvinden om meer informatie over de producten te hebben.
    Ik verneem graag uw voorkeur en wens u voor nu alvast een fijn weekend toe.
    Eleonora, Medisana Benelux

Ook een klacht indienen over Medisana Benelux?