Klacht Medisch Centrum Schiebroek: Apotheker weigert Medisch noodzakelijk medicijn goed te keuren

Klachtnummer
# 282873
Gebruiker
Ritchie L.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Deze kwestie speelt al vanaf juni/juli 2017 en nog steeds heeft de apotheker - na 3x eerder beloofd te hebben spoedig met een reactie te komen - niet aan mijn verzoek gehoor gegeven om goedkeuring te geven aan het voorgeschreven Medisch Noodzakelijke medicijn. De behandelend arts van mijn vrouw geeft aan dat het buitengewoon gevaarlijk kan zijn om het preferente middel eerst uit te proberen. Er is dans kans op blijvende gezondheidsschade.
Haar zorgverzekeraar heeft al aangegeven dat zij zullen vergoeden als de apotheker zijn goedkeuring geeft over het "M.n."-medicijn. Hij heeft wel per e-mail contact gehad met haar arts, maar hierna blijft het al 2 a 3 weken stil.

De oplossing

Goedkeuring van het medicijn met aantekening "Medisch noodzakelijk" in 2017 en eerder, zodat de zorgverzekeraars tot vergoeding van de betreffende declaraties over kunnen gaan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Medisch Centrum Schiebroek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Medisch Centrum Schiebroek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen