Klacht Medische gegevens Patiëntportaal: na 13 dagen opnieuw geen gegevens ontvangen

Zee

Die 8 dagen zijn voorbij en niets ontvangen (13 dagen geleden bloedonderzoek gehad). Overigens zeggen uw collega's (Carla, Caroline, Angelique) een heel ander verhaal (2 à 3 dagen nadat de gegevens bekend zijn en niet 8).

Ik moet beide afspraken met nefroloog en chirurg nu afzeggen omdat ik de gegevens zo laat heb, in het verleden liep het wel goed, maar u maakt er volgens uw collega's een potje van.

U bent het voorbeeld van iemand die een op zichzelf goede instelling (medische gegevens) laks en zonder behoorlijke toelichting om zeep helpt.

In het verleden heb ik met mensen van Medix een spijtbetuiging gehad, toen ging het ook een keer helemaal mis, excuses en het zou niet meer voorkomen.

Proberen tijdig enige klantenservice te geven in plaats van een onbeschofte reactie.

Wij vinden dat Medische gegevens Patiëntportaal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Medische gegevens Patiëntportaal?