Klacht Meditel: Rekening sturen terwijl je op reis bent

Klachtnummer
# 74310
Gebruiker
borislettow
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een consult en injecties gehaald voor mijn reis naar Malawi. Mijn reis duurde 2 maanden. In het consult hebben ze genoteerd van welke datum tot welke datum ik op reis ben. Dit is prima verlopen en ben ik uiterst tevreden over.

na terugkomst van mijn reis liggen er 3 brieven van Fa-Med op de deurmat. Fa-med regelt alle facturen van Meditel. op de rekening stond dat ik een consult heb gekregen voor een reis van 3 maanden of langer wat €30,- extra kost en ik was dus te laat met betalen. Er was al een incasso bureau ingeschakelt, waardoor ik €40,- extra moest betalen.

Ik heb gebeld naar Meditel maar die verwijzen me door naar Fa-med. Fa-med verwijst me weer door naar Meditel. Na lang heen en weer bellen kreeg ik een email adres waar ik mijn klacht zou kunnen zenden. Hier word tot op heden niet op gereageerd. Ik heb dus voor alle kosten zelf mogen opdraaien.


Gewenste oplossing

Ik zou het erg op prijs stellen als ze de extra kosten van de consult en incasso terug zouden boeken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Meditel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Meditel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen