Klacht Medithuis maarssen: Telefonisch onbereikbaar

Klachtnummer
# 6446
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

4-07-2012 getracht bovengenoemd bedrijf telefonisch te bereiken ca 28 minuten in de wacht gestaan.Ik vindt dit te gek voor woorden onmogelijk om klant te worden en incontienentie materiaal te bestellen.

De oplossing

Allert reageren op de telefoon, of vermelden wat de wachttijd is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Medithuis maarssen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Medithuis maarssen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen