Klacht Medivlucht: automatisch ongevraad lidmaatschap

Klachtnummer
# 683877
Gebruiker
HOEKANDA
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ik heb een automatisch lidmaatschap van 30euro in de maand en heb hier nooit om gevraagd en toestemming gegeven. belachelijk kom ik erachter dat ik hier al paar keer 30 euro aan heb betaald.
hoe kan dit zomaar ? vind het maar eng, wat een afzetters, smerige boeven, wil mijn geld terug en hemel snel gratis van dat lidmaatschap af.

willem

Gewenste oplossing

geld terug, lidmaadschap ontbonden

1 reactie

  1. Auteur
    Medivlucht
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Hooff,

    In antwoord op uw klacht kunnen wij u het volgende mededelen.

    Wij betreuren het ten zeerste dat er blijkbaar sprake is geweest van een misverstand i.v.m. dit mogelijke Lifecardhouderschap.

    Zoals tel. besproken en ook per e-mail medegedeeld hebben wij de bijdrage weer teruggestort en het Lifecardhouderschap terugwerkend ontbonden.

    Onze excuses voor het misverstand en het ontstaane ongemak.
    Medivlucht BV
    Afd. Klantenservice

Ook een klacht indienen over Medivlucht?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen