Opgelost door Medivlucht: Ik wil mijn geld teruggestort

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 434024
Gebruiker
Leeuwerik
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De klacht
Ik heb een ongevraagd lidmaatschap van een LIFECARD die ik zelf nooit heb aangevraagd. Nu kom ik er net achter dat er de afgelopen maanden er constant 30 euro is afgeschreven van mijn rekening Ik heb zelf nooit toestemming gegeven voor deze automatische incasso. Ik ga contact opnemen met mijn bank om alle automatische incasso´s stop te zetten.

De oplossing

Het geld terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Medivlucht is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Leeuwerik
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het contract is per direct ontbonden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Medivlucht?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen