Opgelost door Medivlucht: ongeoorloofde incasso van een bedrijf waar ik zelfs nog nooit van gehoord heb.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 345189
Gebruiker
leachim#49
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De klacht
Ik heb een ongevraagd lidmaatschap van een LIFECARD die ik zelf nooit heb aangevraagd. Nu kom ik er net achter dat er de afgelopen maanden er constant 30 euro is afgeschreven van mijn rekening voor een totaal bedrag van 90 euro. Ik heb zelf nooit toestemming gegeven voor deze automatische incasso. Ik ga contact opnemen met mijn bank om alle automatische incasso´s stop te zetten.
De oplossing
Terugstorting van mijn geld en onmiddellijke stopzetting van mijn lidmaatschap (91278113)

De oplossing

Terugstorting van de ten onrechte geïnde € 90, stopzetting van de automatische incasso en onmiddellijke stopzetting van mijn (niet aangevraagde!) lidmaatschap 91278113

1 reactie

  1. Auteur
    Medivlucht
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Wij hebben deze klacht direct opgelost zoals besproken in onze mail d.d. 19.01.2019
    Onder dit Lifecardnummer hadden wij een verkeerd rekeningnummer van de klant ontvangen.
    Excuses voor dit misverstand en het onstane ongemak.

    Medivlucht BV

Uiteindelijke oplossing

Auteur
leachim#49
Datum
Uiteindelijke oplossing
Medivlucht zou inderdaad het onterecht geïnde geld terugstorten als ik mijn bank kon overhalen geen contact op te nemen met hun bank om de bedragen terug te laten storten. Ik kon het alleen niet meer terugdraaien. Het verhaal over 'per ongeluk' foutieve banknummer geloof ik echter niet echt.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Medivlucht?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen