Opgelost door Medivlucht: ongeoorloofde incasso van een bedrijf waar ik zelfs nog nooit van gehoord heb.

sad Opgelost
leachim#49

Ik heb een ongevraagd lidmaatschap van een LIFECARD die ik zelf nooit heb aangevraagd. Nu kom ik er net achter dat er de afgelopen maanden er constant 30 euro is afgeschreven van mijn rekening voor een totaal bedrag van 90 euro. Ik heb zelf nooit toestemming gegeven voor deze automatische incasso. Ik ga contact opnemen met mijn bank om alle automatische incasso´s stop te zetten.
Terugstorting van mijn geld en onmiddellijke stopzetting van mijn lidmaatschap (91278113)

Terugstorting van de ten onrechte geïnde € 90, stopzetting van de automatische incasso en onmiddellijke stopzetting van mijn (niet aangevraagde!) lidmaatschap 91278113

Medivlucht
    Wij hebben deze klacht direct opgelost zoals besproken in onze mail d.d. 19.01.2019
    Onder dit Lifecardnummer hadden wij een verkeerd rekeningnummer van de klant ontvangen.
    Excuses voor dit misverstand en het onstane ongemak.

Medivlucht BV

leachim#49
Medivlucht zou inderdaad het onterecht geïnde geld terugstorten als ik mijn bank kon overhalen geen contact op te nemen met hun bank om de bedragen terug te laten storten. Ik kon het alleen niet meer terugdraaien. Het verhaal over 'per ongeluk' foutieve banknummer geloof ik echter niet echt.

Ook een klacht indienen over Medivlucht?