Opgelost door Medivlucht: Ongevraagd abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 368155
Gebruiker
Peetje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo
Ik en mijn man hebben naar ons weten nooit een abonnement afgesloten bij U
Ik zag vandaag een afschrijving van E30, - voorbij komen en begrijp dat dit elke twee maanden gebeurt sinds 20 februari 2017?!
Mijn man heeft nooit een pas of bevestiging van abonnement ontvangen.
Ik heb de recente afschrijving teruggestort, en ga naar mijn bank om de automatische incasso te laten blokkeren.
Ook heb ik de opzegbrief gedownload.
Graag hoor ik van U spoedig, en krijg ik mijn geld gewoon terug en kan het simpel opgelost worden
Met vriendelijke groet Petra

De oplossing

Ik wil het liefst mijn geld terug, en anders in overleg een bedrag terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Medivlucht is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Peetje
    Datum
    Ik ben net gelijk gebeld door Medivlucht en de klacht wordt serieus genomen. Bedankt Medivlucht voor de snelle afhandeling

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Peetje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Gedeeltelijke teruggave geld en stopzetten contract per direct. Klacht mag verwijderd worden
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ?