Klacht Medivlucht: Ongevraagd en onopgemerkt lidmaatschap Medivlucht Lifecard

carlareimes

Ik heb een ongevraagd lidmaatschap van Medivlucht Lifecard, hetgeen ik nooit heb aangevraagd en waar al jaren ongemerkt geld via een incasso wordt naar overgeschreven. Doordat ik toevallig zag dat er nu zelfs twee incasso's gepland stonden, kwam ik er achter dat er al €600, - is afgeschreven zonder dat ik daar ooit lid van ben geworden.

De oplossing is dit geld terug storten en stopzetting van het lidmaatschap (Kenmerk: NUMMER 96985763)

Medivlucht
    In antwoord op uw klacht j.l. kunnen wij u het volgende mededelen.

Wij betreuren het ten zeerste dat er sprake is geweest van een misverstand i.v.m. het mogelijke Lifecardhouderschap onder LC 96985763. Wij hebben destijds direct naar aanleiding van de telefonische benadering de complete informatie, het Lifecard pasje en de bevestigingsflyer opgestuurd.

Wel zijn wij verbaast dat er pas nu contact met ons is opgenomen i.v.m. de afschrijvingen, daar wij over de afgelopen periode de verzekeringspremie`s en onze bijdragen voor het lifecardhouderschap onder nummer 96985763 ook hebben moeten betalen.

Vanzelfsprekend hebben wij dit mogelijke Lifecardhouderschap direct ontbonden en wij zullen dit laten uitzoeken en komen hierop terug.

Nogmaals onze excuses voor het misverstand en het ontstaane ongemak.

met vriendelijke groet,

Medivlucht BV
    Afd. Klantenservice

Ook een klacht indienen over Medivlucht?