Opgelost door Medivlucht: ongevraagd toezending van LIFE Card en een abonemend

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 192190
Gebruiker
G.Verhaaff
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een telefoontje aan mijn vrouw over de Live card heeft mijn vrouw gezegd geen interesse te hebben, kregen we twee dagen later een brief met een live card met er bij vermeld bedankt voor de bestelling en een abonnement en binnen drie weken wordt er een bedrag afgeschreven, € 100 per jaar of € 30 per kwartaal.
Alleen mogelijk per schriftelijke opzegging.

De oplossing

Ik heb gebeld en gezegd niets besteld te hebben,
Hun reactie was er zou geen definitieve kaart aangemaakt worden.
Ik heb alles terug gestuurd maar vertrouw deze zaak niet wil er gewoon vanaf.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Medivlucht is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G.Verhaaff
Datum
Uiteindelijke oplossing
Alles is verwijderd teruggestuurd het was een foutje, MVG.Gerrit Verhaaff
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Medivlucht?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen