Opgelost door Medivlucht: Ongevraagde afschijvingen en lidmaatschap bij Medivlucht BV

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 292690
Gebruiker
W Pelzer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een ongevraagd lidmaatschap van een LIFECARD die ik zelf nooit heb aangevraagd. Nu kom ik er net achter dat er vanaf 26-10-2016 elke 2 maanden 30 euro is afgeschreven van mijn rekening voor een totaal bedrag van 240 euro. Ik heb zelf nooit toestemming gegeven voor deze automatische incasso. Ik ga contact opnemen met mijn bank om alle automatische incasso´s stop te zetten.

De oplossing

De oplossing Terugstorting van mijn geld en onmiddellijke stopzetting van mijn lidmaatschap (9254531)

1 reactie

  1. Auteur
    Medivlucht
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    In antwoord op uw klacht kunnen wij u het volgende mededelen.

    Wij betreuren het ten zeerste dat er sprake is geweest van een misverstand i.v.m. het mogelijke Lifecardhouderschap onder LC 9254531. Wel hebben wij destijds direct naar aanleiding van de telefonische benadering de complete informatie, het Lifecard pasje en de bevestigingsflyer opgestuurd.

    Vanzelfsprekend hebben wij dit mogelijke Lifecardhouderschap per direct ontbonden.

    Wel zijn wij verbaast dat er pas nu contact met ons is opgenomen i.v.m. de afschrijvingen, daar wij over de afgelopen perioden de verzekeringspremie`s en onze bijdragen voor het lifecardhouderschap onder nummer 9254531 ook hebben moeten betalen.

    Maar ondanks deze betalingen van de verzekeringspremies van Medivlucht kant en het late reageren zullen wij dit doorgeven aan onze afdeling debiteuren, dat hun dit gaan uitzoeken en de afgeschreven bijdragen van de afgelopen periode weer terug storten.

    Nogmals onze excuses voor het misverstand en het ontstaane ongemak en erop vertrouwend u hiermede voldoende ingelicht te hebben,


    met vriendelijke groet,


    Medivlucht B.V.
    Afd. Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W Pelzer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld zou worden teruggestort maar is nog niet gebeurd. 22-02-2018: geld is nog steeds niet teruggestort! 27-02-2018: volledige bedrag is teruggestort. Helemaal super!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Medivlucht?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen